Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Thursday, September 25, 2008

CoREtAN kiSaH sUkA dAn DuKa...





ASSALAMUALAIKUM..

hye,,
buhsan2!..hukhukk..urm..mlm ni x taw nk merapu ape..lately sgt bz dgn asemen n exam 4 mid term..wish me luck!..1 paper jerk..arap2 x kntoi lgik..hukhukk..mcm da tlbih stdy..wihuu..wahwah...sgt x sabo nk balik..so tpkse siapkn sume keje dulu spy cuty ni bley enjoy2!..wahh..pdhl kalo wat balik kt umah pon bknnye buat..hukhuk..almaklumlh..sgt RAJEN orgnye..urm..ntah la...actually,,mggu ni sgt sdeyh..tataw knp..knp eak..?..ntah la LABU....;)..
alamak!!secret2!...hehe...kdg2 jd MISTERI itu bagus..(",),,huhu...
adeyh..nsb bek ade kwn2..thnx la kat diorg cuz byk tlg aku spjg kt cni..jaoh dr fmly..thnx frenz!,,
luv u so much!!..thnx jgk pd someone yg aku xpnh jupe MISS DOLALI..(dye adik doraemon..huhu) sorry la tp aku suke pggl dye nme tuh..hukhuk..thnx cuz byk bg support tyme aku jatuh tduduk kesedihan..thnx cuz sudi dga aku mrapu2,,borak2 ntah pape topik n mcm2 lg la..thnx a lot dear!..hpfully 1day we cn meet each other!..p melancong ke,,jln2..shupink2!..hukhukk..sgt bsyukur dgn kehadiran kalian dlm idop aku..kdg2 trasa diri ni x layak utk mnrima sume ksh syg o keperihatinan korg tuh,,,tp aku akn cuba jd insan o shbt yg mhargai n mbhgiakan korg dkala korg perlukn someone dcc..chewah!..saat aku sdeyh korg lah yg akn buat aku ketawa..dan bila aku ketawa korg la yg buat aku gler!..huhu..
tp 1 yg aku mintak pd kalian...pimpinlah aku menuju jln yg lurus,,jln yg diredhai Allah..semoga ukhwah kita sentiasa dberkati olehNya...dan smga persahabatn ini tdk berakhir hnya dcni..
Doaku smga kalin semua drahmati n dberkati oleh Allah S.W.T..


urm..

byk ag nk tulis nih..tp mata da ngantok n asemen pon xsiap lgik..huhu,,so nk tdo dulu..esok jupe lg andai diri ini dpjgkn umo..

nyte sume..

owh ya!
ni lgu pebret aku n aku ddcate kt korg sume..

CEBISAN KENANGAN

ukhwah yang terbina persis sekuntum bunga
meski pun kini kita terpisah demi kasih-Nya
namun cebisan kenangan kita
sentiasa bermain di bayangan mata
detik waktu yg berlalu
menjadi memori kau dan aku

sewaktu kita bersama saling setia menimba ilmu
tanpa mengeal erti penat jemu
igatkah kau lagi
kita bersama memijak onak duri
ditanah gersang mengutip semangat suci
kini segalanya tersurat dalam sanubari

bersabarlah dengan ketetentuan-Nya
ada rahmat yg tersembunyi
bertemu berpisah kerana Allah
lumrah kehidupan insan beriman
moga saat nan indah
ku harap berulang lagi


~sizuka~

4 bintang jatuh:

Anonymous said...

huhu..owhh tidakk...ade gak nama bdk dolali 2...walaupun identiti nye dirahsiakan hhahah..adoii...but comey la ur background blog nie..pink..i like it

Anonymous said...

kan aku da ckp..ko syg nyer kat aku..wakakaka

Anonymous said...

huk...
yela..
dye kn penyanyang orgnye..sume org dye syg...:D
:P

sisilent said...

huhu..
aku mmg syg korg pon..
haha..
jujur bila bkata2..
hakhakk

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute