Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Friday, August 7, 2009

bila sudah kembali..

salam yall..


perghh..
shoohh..shoohh..fuh..fuh..*lap2 cket*..dah brabuk blog aku nih.
gler lame x bukak merepek merapu kt cni..mcm da bosan lak.
tp kini kembali slow2..hoho..
*bz meyh*....

haiyak.
bila da lme x mngarut kt cni,,mcm2 cerita aku nk tulis.
byk ouh..cerita sedih,gembira..mcm2 ada!!..hoho

nak mula dr mane dulu eak..
hrmm,,kne pk sat..


ape kate sat2 g je la aku crita..
hahaha'
mls plk nk menaip pjg2
saje je nih merapu nk gtaw korang..aku still wujud lg kt cni.
cuma jarang menulis dah..

btw,
miss yall damn much!!!


2 bintang jatuh:

~PakKaramu~ said...

Salam ramadan al mubarak

jai@jezz said...

** salam blogger.. saya new follower disini.. ^.~

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute