Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Monday, September 7, 2009

the unnamed feeling..

heyya..

pagi ni kene gagahkan mata=siapkan asemen dan stdy...go!go!go!.;D.
jp lg petang ade exam..*wish me luck*

bosan..!dan tak tahu nak taip ape..

to someone..*diri sendiri sbnrnye*
adakalanya sendirian itu perlu.
tp mana ada manusia y boleh hidup
sorang-sorang dia aje.
berkawan itu perlu..tapi kalau berteman
y mbawa maksud teman hidup..
hailaa..*perlu difikirkan 2 3 4 kali mungkin*

zaman sekolah dari tingkatan 1 sampai tingkatan 5
pengalaman mengajar
"boys are not to be trusted in relationships,but they made greatfriends"..
sbb tu skrg kalo difikir balik,aku tak kisah hubungan kita sekadar kawan
mungkin lebih bernilai dr kita melangkah lebih jauh..

atau..

aku y takut dgn kenyataan,???

once u do get close to someone u have a hard time
letting go n get real down if u lose him/her

memang kenyataan
you're afraid to love because you're afraid of losing,,,kan??
and yess!!..sgt2 takot!.;p.*straight face*

dan aku pon dgn rajennye mnjwb kuiz personality nihh..;))

CAN YOU DEAL WITH REJECTION..?

dan mmg betullah jwpnnya.*senyum sumbing*

you're afraid of rejection

You're afraid of rejection because of past experience.(wait.wait!!pengalaman lalu??hrmm,-form1=sorry sbb aku kau berubah) It always leads to heart break or feels like you're not good enough for whatever reason.(maybe la kot.;(^,-) You would do whatever it takes to avoid rejection. You would lie to yourself so that you won't get hurt when rejection comes(ha-ha-ha-ha...blom bersedia lg)


I ain't affected by harmless flirt

reality bites,lying hurts
~sisilent~![^^]v

3 bintang jatuh:

Anonymous said...

siape yg xtkut rejection?
love hurts... a lot!

but..

maybe...

maybe we haven't met da right guy... yet.

nur_syahida said...

"boys are not to be trusted in relationships,but they made greatfriends"

aku suke ayat neh. teringat aku cakap kat kwn baek aku dulu yang aku suke kat die. terkedu die. pastu kitorang gelak2. sangat la terus terang. maybe aku xmcm ko kot. aku xkesah kena reject. kejujuran tuh perlu. hee~ =D

jai@jezz said...

wish kamu gud luck.! yeaaa..~ yea..~ boleh ke komen mcm ni..?

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute