Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Wednesday, October 8, 2008

raYe Oo0o0 RaYeE..!

ASSALAMUALAIKUM..
a.man,k.ieda,aqilah,a.awang,ariff,ayien
k.iena,aisyah,kimie,abang,yo,a.yus,khadeeja
kak,sizuka,atin,ayie,maa,wanie,ayh..
family k.iena

family k.ieda
huhu,,aqilah da tarik bj p.sdare dye..


ni gado ke syg oii....
myluvly atok&nenek..
my bigboy..diorg ni asek duk kt mknn jerk...
asek mkn jerk..maa ckp da mcm kembar..
ni sume sdare mare dtg tyme
open house..pnt gler!

haha,,sempat lgik aisyah pnjm
cik wanie dye nye tudung n suh
aku pakaikn...suke sgt dye..cute!sume ni mymom yg wat..kcian kat beliau
cuz kul 3pg bru tdo..suh aku temankn
tp aku ttdo..haha

wif my luvly sista atin..sempat lg
msg ngn org tyme ni..
bdk2 nkl..

alhamdulillah..bersyukur kehadrat illahi krn msh mberi aku pluang utk mnikmati
kehidupan ini..


wahh!..
nih da msuk ari ke-8 kite braye!..eh..ry lgik ke..hukhukk..
da xrs raye cuz da start blaja balik...so tpkse korbnkn mase cket..
huhu..
papehl pon ry thun ni bez cket...cuz fmly sume bkumpul..cuma sdeyh cket cuz kakak aku
ade x balik sorg..ntah..aku pon da bpe tahun xjupe dye..haha..!
tyme ry ke2 mmg pnt cket..cuz wat open house..rmai gak yg dtg..pas isyak tuh tros
tdo x igt org dh..kcian kat adik2 aku kne kemas brg2!haha,,,jht lak!
tyme ry ni la dpt jupe ngn ank buah so mmg sonok..si aisyah tu da mula baek ngn pk2 sdre dye,,
nk plk dye ikot p.alang dye g jln2 nek moto..p beli bunga api..huhu!
nkl bdk2 ni..


urm..
hpflly nx year lg meriah wpun skang da xrs kemeriahan ry tuh,,almklumlh zmn da brubah
dunia da smakin maju..!

~semoga kita btemu d lain waktu~
wassalam

2 bintang jatuh:

Anonymous said...

ish beso umah ko an..nak pg umah ko jew rse..hehe

sisilent said...

eh,,mne dew la..umah kg jerk..
dlm gba mmg la..
bese2 jerkk!

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute