Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Sunday, November 9, 2008

saat kegilaan melanda...

HAHAHA..

kamilah manusia paling BAEK skali..



bila dh GELAK,,mcm org SAKIT JIWA dbuatnya..huhu


cantikMENARIKtertarik..ko mmg DA BOMB!!.haha



kelab jiwa luka...

meraka yg mjdikan ari2 yg gelap mnjd cerah.!!!
haha..

LUV u so MUCH, freNZ..!
stiap ari kami buang mase & CUCI MATA d
syahirah..hahaa. .
SHARE kite dh byk weh kt c2,,so ari2 kite blh tgk *abg encem*
kdai syahirah tu..
haha....

3 bintang jatuh:

anak_gaz said...

weyh2! gambar aku tate..huwaaaaaaaaaa
xpe ila..
ko xnk begamba ngan aku
hukhuk =,(

Bukan siapa-siapa said...

aku stuju sgt...
yeyey!! de gmbr aku..
mwah2..
ehehe

sisilent said...

hahaa...
alalala..
sya nnt aku taruk pic ko
beso2..
huhu..
sabaq yer syg!!.
muahaha..


buddy,,
pe yg ko stuju..
KO PEHAL..???
hakhakkss

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute