Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Saturday, January 3, 2009

not in mood..;(

heyy,,

ahh..entah kenapa aku rasa semacam ari nih..tp apa yg aku rasa..?

marahkah??bencikah??sayangkah??rindukah??..aku sendiri tak tahu apa jawapannya..
tp satu yang pasti aku rasa lapar..huahuahua!..

satu hari di rumah tanpa melakukan apa2 mnyebabkan aku rs nak gler
skejap..dari pagi sampai skrg hanya duduk melunguk di atas kerusi mengadap lappy tsyg sambil merenung akan satu hal itu..gah!,,damn bored!!!..

hanya mengisi perut dgn beberapa keping biskut dan air mine
ral itu menyebabkn perutku berlagu kncang ntah ape ape tajuknya..maybe lagu hujan o0o0 hujan!!.hahaha..

hey aku menulis ni ktka aku bosan!..sbnrnya saje je nk sedapkan hati aku..gah!..aku lg memikirkan tentang hal itu!..hal ape yerp??ntah..jgn tanye aku lg..!

haih..dikala ini kalo dpt mkn nasi goreng thai+kerot susu,,kompem akan hilang ketensenan aku nih..kehkeh.. pitcha ni ku amek 2 3 ari yg lps..muahaha

mypebret nasi goyeng!

blurpp!!..tertelan air liur jap!.kehkeh..
gagaga...baek aku tdo..hilangkan terus segalanya dr pandangan.haha..bkn nasik itu tp hal yg satu itu!!..

hey..pelangi..
muncul lah engkau di kala esok..!
aku setia menantimu di sini..

~sisilent~
nyte all


10 bintang jatuh:

anak_gaz said...

ko wat aku teliuq. huhu

sisilent said...

haha..
aku lg lapaq nih..
kehkehkeh

Anonymous said...

Hemm buat laper aja

sisilent said...

heheee..
sy jg deyh..
jum mkn!
hehe

Anonymous said...

Gimana dah gak boring kan?
Selamat beraktifitas ya

sisilent said...

iya.
asyik boring aja..
nggak tao apa mahu bikin.
hehe.
thanks

~PakKaramu~ said...

Salam

Ape ke bendanye goyeng tu

sisilent said...

wslm..
tu nasik goreng la pakkaramu..
hehe

ckg rash said...

salam

sisilent said...

salam ukhwah!

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute