Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Thursday, February 12, 2009

antara aku dan mereka..

salam..

gah,agk lme aku x m'update blog nih..huhu.
kemalasan..kebosanan..kebingunan..dan bermacam lg lah.
mlm ni bru dbri kesempatan utk mcoret sdikit sby
k tntg khidupan aku..huhu.

ohh yeah..ni crite pd 2 february09 ari tuh..
sorry agk lmbt ck
et..;p

smua pitcha dbwh mggmbarkan prasaan ak
u dan mereka dsaat itu..!
hepykah?,sedihkah.?marahkah.?hanya mereka
sj yg tahu
tp yg pasti aku sgt terharu dan tkejut ats smu
a yg tjdi
thnx a lot pd mreka..

syg aku pd kalian biar Tuhan sj yg tahu mcm mne.;pbaek punye planning diorg..hancur gak mggu bhati2 aku..bkn main xnk kuar umah lah..
xnk p sana..xnk p sni..at last kne gak!.sape nye idea lah..huhu..
bkn maen trok aku kne mlm tuh.,ayyo!.tp besh sgt2..1st tyme kne cmni punye trok.haha



ni lah antara kdaan umah stlh aku dknekan kaw2 punye..huhu..
ramuan yg tdpt dlm baldi stlh dgaul ckup2 olh mreka..
telur(yg da bpe bln dperap)+kismis+blacan+kunyit+ntah ape2 la lg...aku pon da lpe..
bpe ari ntah nk blh ilangkan sume bau tuh..huhu..yark!




huhu...rupe bibik bbayo!..haha..pitcha disnap olh buddy!


kad dr buddy..thnx a lot..luv u lah!..


from-sya,mija,tiny,nurul,buddy..aku syg korg weh!*terharu*


honestly,ni 1st tyme mmbe2 clbrate bfday aku cmni..wat kad besar2 then dpt bear besaq lak tuh..
xsgka gurauan aku tyme kt sremban ari tu btol2 jd..haha..bila igt blik lucu pon ade..huhu.
thnx sgt2!!!!


haha..1st tyme dpt bear..lucu plk rs..da umo 20 plk tuh..mmg SWEET 20 lah!..huhu
skang bear ni la pneman aku tdo mlm2..sume mslh aku cter kt die..hahaha..


thnx gak tuk anem for da 'tabung simpanan wang bersama babymilo',,haha

muke budak terharu!..haha..peace tuk semua..


thnx a lot tuk mereka smua..aku akn kenang sume ni slagi Tuhan masih beri aku ingatan.;p
mase hadapan kite tak tau ape yg blaku..tp utk ktka dan waktu ini aku sgt mghargai khadiran kalian lam idup aku..!

credits to;-
sya
tiny
miza
buddy
anem
nurul
zety(yg join gak)
abe(pnyumbang idea sdkit sbyk)
rahim(plakon pmbntu)



2 bintang jatuh:

singamaraja said...

Auuum !

Apa pasal lu mandi dalam sekolah ha!

sisilent said...

aip..
mne ade skolah lah..
itu rumah lah.
ayyoo.;p

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute