Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Thursday, February 12, 2009

tension+sengal=kami!

salam..



minggu ni mcm2 terjadi..ntah la..aku pon tataw npe sjk 2 menjak ni sume nk jd camtuh..
buat ni salah,buat tu salah..sume jd serba x kena..huh!.
utk ilangkan sgala mslh yg mblengu jiwa dan ra
ga.
kami selaku warga negara malaysia pergilah bersiar-siar di seremban..
hajat hati nk mkn KFC jerk..hahaa..buang karang btol d
ak2 nih!
tensen punye pasal!huhu


ni kisah pd 7february09..
location-terminal one+seremban parade+nilai

nek ktm..bla..bla..bla..smpe lam kul 5 lbh kot..haah..so tmpt pertama yg dtuju
opkoz la KFC yg tsyg..ktorang da ade share kt situ keyh!haha..
muke ade mcm nk telan org tak.??huhumija,tuny n syukur

yeah,,da mkn knyang2,,then gelak2,,pastu ktorg g jln2..

usha ape2 yg ptot!.kot2 mija nk carik pkwe ke..haha..

kami bukan super,kami bukan setarr,,bila dgabungkan kami bukan superstar!!..
tp kami manusia yg pandang bulan n bintang yg same.ahaks!

da puas jln2..tp mija stll xjupe pkwe yg die bkenan..haha..(kiddin)..pastu ktorang g bkroke..
wpun msg2 da tau ksumbangan sore msg2..tp ape diorg pdulik kn..huhu
bekas bekas pelajar MYSTARZ LG yg dreject!.haha


ade mcm muke pnyanyi tak.??ke penyangak.?huhu

afta da abis msumbangkan lam 7 lgu cmtuh,ktorang pon g maen bowling..ahah..
1st tyme seyh..mija tuh da byk kali..cuz slalo dating kt tmpt bowling t
uh kan..ececec.hahah

tp mmg best gler..cuz ktorg byk gelak,,,blh katakan hari ketawa kt
org lah..haha..
nk2 tyme maen bowling tuh..satu pngalaman plg me
lucukan..haha
ape yg lucu tuh biarlah aku ngn mereka jerk yg tahu..kui2..malu seyh!
sopannye msg2 duduk..huhu




mcm bese la kn..opkoz la aku yg kalah lam mainan ni kn..ahaks..tp xpe..korg tunggu lah..lontaran tbaik dr aku.haha..



da abis gelak2.ketawa..ktorg pon blik la..xkn nk tdo c2 lak kn..huhu.
tp tuh lah.,ade jerk bnde yg jd.huhu..dah smpai kt nilai tuh..p
intu ktm lak xley bukak..haha..
tp ok gak..ley amek gba dmana jua kami brada..ahaks
kami lah manusia+pelajar plg baek skali..sopan lak tuh...calon menantu pilihan nih..ahaks!

pot.pet..pot.pet kat situ..dah bpe minit tuh..ktm pon da ade..elok spt sdia kala.haha..ktorg pon blah lah..badan pun
da lenguh2..nk senyum pon da xley..haha..tp..wait..wait..lam ktm pon ktorg sempat snap pic k
eyh..!huhusuke beno si sya nih..ntah ape yg buat dye gelak tuh pon xtaw lah..


yeay,,sume mslh tuh da dlupakan..bak kata sya sume mslh dah campak msuk lam lubang jamban..!.
jgn kau hadir lg dsaat aku msh buntu jln kuar!..huu


yeay!..aku masih menanti sang pelangi!.
hadirlah kau ktka aku perlukanmu!

2 bintang jatuh:

anak_gaz said...

tuny suh aku citer kat sume peristiwa melucukan tuh.
ekekeke
tp aku baek ati..
xper..kitorg gelak2 sendiri suda. hehehe =P

sisilent said...

huhu..malu aku..
kalo tgk vdeo blik.
nk tercirit aku gelak.
hahaha.

rhsia kite bsama..
wpun da mcm xjd rhsia.
hahaa

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute