Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Tuesday, December 8, 2009

aku tak tahu!

aku tak tahu pada siapa kau lemparkan cacimaki
aku tak tahu pada siapa kau tujukan tulisan marah hina.
aku tak tahu dan rasanya aku tak nak amek tahu
sebenarnya aku tak tahu..
aku tak tahu apa kena dengan kau..=)

cuba kau baca
cuba kau lihat
cuba kau renungkan.
apa yang kau kata
apa yang kau tulis.
apa yang kau beritahu pada dia,dia dan dia
semua itu ada dalam diri kau.
kau takut pada bayang sendiri
kerana kau pun macam aku jua..


p/s-nah untuk kau yang aku kenal..ini yang kau nak!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


aiseyh..atin dah freedom arini.
ley goyang kaki kat umah dah abis SPM.
alamak..tringin nak maen bowling!..tuny,sya, mija jom!!
lepas kite dah freefree okeyh!!
lepaking puaspuas smpai tmuntah.
tapi skang ISP jadi keutamaan..
HAHA..kesuntukan masa weyh!!
eh eh,mana la budak natasya ni pegi..rindu pulak!.huhu
hah,tinggalkan semuanya seketika.
nanti aku kembali lagi.


sisilent [^^]v

0 bintang jatuh:

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute