Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Monday, December 21, 2009

cerita haru,biru dan...

salam.

hrmm..tak tahu nak mula dengan ayat apa.tapi takpa lah.tulis apa yang ada dalam kepala aku sekarang.

cerita haru.
1.yes!,sangat haru.sangat pilu.sangat sesak.sangat seksa.sangat perit.sangat pedih.fuh!.
esok kena hantar ES task 1.esok jugak kena hantar report ISP chapter 2.opss!!chapter 1 pun tak siapkan lagi.oke,keja bertambah lagi.sapa suruh tangguh.!tengok dalam keje banyak pun masih sempat nak menaip merapu tulis macam macam kat blog nih.*sigh*..
2. sekarang tak tahu kenapa hati sensitif giler.rasa nak nangis.oke oke sabar!sabar!.cool cool.senyum.cak!=,='.
tapi alhamdulillah dengan perasaan ntahpape nih diri semakin dekat dgnNYA.
3.dah 3 malam berturut-turut tak boleh tidur.sebabnya?entah!minum nescafe cap original kot.mata segar bugar sampai ke subuh.tapi oke lah subuh pun tak terlepas.=)..pastu mula lah rasa sakit kepala.
4.oke stop sampai sini saje citer ala-ala haru gitu walaupun byk lagi sebenarnya.

cerita biru
1. haishh..sekarang kena kurangkan tido.tapi tak boleh!kalau pandang kiri nampak bantal kaler biru,bantal peluk biru,katil biru!.fuhh..ditambah pulak dengan MYLA yang tergolek suruh dipeluk!.
2.pen biru aku dah habis dakwat!.banyak sangat menulis.banyak sangat menconteng!..eh eh ni pun nak btau ke.kata cerita biru kan.hee =)
3.tenang kan kaler biru.setenang lautan terbentang luas!.cewah.

dan..

1.tak sabar nak balik umah tengok anaksaudara baru.nur sha'ira afrina!.makcik baik lah katakan.=p
sonok aqilah dapat adik baru dia.makin bertambah geng2 buli ayie!
2.aku rindu dia.seyes.rindu!.tapi kalau rasa kau nak pergi jauh dari hidup aku.pergi dan aku hargai.itu yang kau nak kan.
3.26dis nih abg nak bertunang.nak balik ke tak?hrmm..ntah.macam tak hepi je nak dapat bakal kakak ipar baru.ceyt!jujur jer.
4.sejak dua menjak ni rasa sonok jerk dga ceramah kat utube.nak nak semalam sampai pukul 5 pagi dengar forum:petua mendapat pasangan.fuh,tak tahan!.syok giler+panel2 dia best giler sampai buat aku tergelak sorang sorang padahal orang lain sonok jerk tdo.=).

"jika aku jatuh cinta,aku mohon pada Tuhan
semoga dipertemukan dgn seseorang yang mencintaiNYA
lebih dariku.Jika aku jatuh cinta,aku mohon kpd Tuhan
agr dipertemukan aku dgn seseorang yang boleh membawa
aku terus ke syurga"



sayu hati bila dengar ikim.=(

sisilent [^^]v



0 bintang jatuh:

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute