Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Tuesday, April 21, 2009

gah!

hah!.glergler..aku nk mnaip lg..ceyh..cm tak puas ati jerk aku nih..huhu

smlm blik dr sgla bnda tuh sume..aku xley tdo0o0..pe yg aku pk pon xtaw..tgk2 jam da pukul 3..ya Allah..tringt plk cter hantu yg diorg duk cter b4 tuh..adoihai..aku try gak lelapkan mata..then bru ley tdo0o0000000..pergh!.,smpai skang pening gler kpala..dan yg plg penting aku rs ngntok tahap gler babeng punye..kehkeh..


dan..



dan..


dan..

jom kite tdo.

heheh

tu jerk yg aku nk gtaw..haha

2 bintang jatuh:

Saya Punye said...

hahha.. ak ingt ak ngn mija x leh tdo.. kamu pn x leh tdo gak yer... x leh lpe cite2 sume 2... kuang3... bikin ak tkut laa....

nur_syahida said...

gagagaga.
sian korang.
aku ngan budi lak sedap jer tido.
ngeee~ =D

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute