Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Saturday, April 18, 2009

kpd si dia..

saya malas awak suruh saya rajen
saya nakal awak marah
saya senyum awak lg la senyum
saya gurau awak gelak
sweet sgt waktu tuh
tp nnt kalo saya takde
jgn plk awak ikut sy pergi
cuma doa jer dlm hati
dan igt kat saya
tu dah cukup utk nilai
perhubungan kita dan
buat sy tenang slamenya...


p/s-menunggu tibanya 1mei09..xsabo mao jupe dia,dia n mreka
ohh kuala lumpur!


peace&love

6 bintang jatuh:

FHE said...

kalau lah si dye membace..
dan tahu isi htimu,
mesti dye megerti megapa kamu begitu,
jelask padanye isi htimu,seberpa bsr kau ykin pdnye.
untuk ttp bisa brtahan dgnnye...:D

sisilent said...

hukhuks

tak bisa memiliki..
krn aku bukan tercipta utknya,.


wah gitu!

FHE said...

mane tau??
belum tentu lg,kot2 dah tue ke jodoh korunx..
mane taukn..hti bertaut kmbali...
ohh!!!indahnya saat itu...
hehehe..andai itu takdirnya..:)

nur_syahida said...

iela...aku nak it0t ko..
saje nak ngaco korg2
buley? ngee~ =D

sisilent said...

ta buleyh!!
nk g dating pon cbuk..
haha
p ajk derih ko tuh..
ley aku kaco korg plk.
haha

Saya Punye said...

amboi2... nk g jmpe dia la ek.. sape la dia 2.. istimewa benar 2.. hehhee...

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute