Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Monday, December 15, 2008

masa mematangkan aku...

aku harus berjalan dan terus berjalan.
adakalanya terpaksa berlari..
krn aku HARUSMESTIPERLU
meninggalkan memory itu..

dan aku..
masih lg berjalan..
balik cepat yer si shengal..
"dia berkata.."...
arghh...
kenangan itu lg...


berikan aku sedikit
ruang dan masa..
utkku bersendirian..

andai kumelihat menyebbkn
rs kecewa dan terluka itu hadir
lbh baik aku
hilangkan terus dr pandangan
tanpa disedari ada insan yg terluka..


sampai waktunya.

aku akan kembali seperti dahulu..
itulah aku..


0 bintang jatuh:

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute