Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Sunday, December 14, 2008

segalanya berakhir..

dulu..
aku seorg yg byk memberi
dari menerima

dulu..
aku seorg yg byk bercakap
dari mendengar..

dulu
aku seorg yg byk berangan..
dari berfikir..

dulu
aku seorg yg byk bermain
dari belajar..

dulu..
aku seorg yg leka.
dr sedar..
sedar yg aku perlu
memenuhi impian seseorang..

dulu..
aku seperti x punyai ape2.
sedangkan aku jg punyai
sekeping hati..
hati yg sering terluka.

dan bila..
bila waktu ini tiba.
aku mulai sedar..
sedar akn rs kehilangan itu..

sekarang...
aku akan terus mnjadi aku..
seperti hari2 yg lalu..

esok..
ntah ape akn jd hari esok..
semua org xtaw..
yg pasti..
esok msh ada..

saat kematian itu semakin hampir..





0 bintang jatuh:

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute