Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Sunday, December 28, 2008

hye2 2o09,,bye2 2o08..;p

hey kamoo!..
selamat menyambut maal hijrah..
&
epy neu year 2009.........
huhu..
hrmm..hari berganti hari...tahun berganti tahun..sekejap bkn mase berlalu..?!
umo pon makin meningkat..im outta teens..yark!(-^)
masing2 ni mesti ada azam baru..biasa la setiap kali neu year kn..
aku pon ape kurangnye..huhu..smga tahun ni lbh baik dr tahun2 lepas..!

hrmm..azam aku untuk tahun 20o9..ape eak..??moga termakbul..

1.akan selalu call fmly..tahun lps tyme nk balik kg jerk kol..kejam bkn.?!
2.balik umah akan cuba byk bercakap ngn bapak aku..huh.wpun da cuba byk kali..!gagaga.
troknya aku..!
3.kurangkan melepak tak kira di siang hari mahupun malam..
4.kurangkan melencong buang masa tanpa arah tujuan..
5.kurangkan gelak ketawa dan bercakap ntah apa apa tanpa ada motif...
6.berdiri di kaki sendiri tanpa mgharapkan org lain..huh!!..u can do it syahiela!!!
7.yg plg pntg..kurangkan m'ON9' MESPES & FRENSTER!!.huh..seyes buat aku leka n lalai!!
8.jgn bg org marah aku sesuka hati..kutok2 blkg tp kwn lg ngn aku..ceyh!
9.jd selfish jika terpaksa..buat baik kn org pijak kpala..muahaha
10.berjimat CERMAT..kang cukup bln kering aku menganga xde duit!.
11.kurangkan TIDO d siang hari & bykkan MINUM air suam!!
12.owhh,,tlg hentikan TABIAT memakan aissss!!..puhhlezz!
13.huh..BERHENTI mengharapkn org lain..
14.CINTA???tolak tepi dulu slagi aku x abis blaja..harapan mereka(parents)
lbh pntg dr sgala2nya..
15.huh..byk lg nih..tp xpe lah..huhu

maybe tak sume yg aku tulis ni dpt aku tunaikan..
tp dr 100%,kalo aku dpt laksanakan 10% pon da kira ok!.
atleast aku da cuba ape yg tbaik...btol x???;p

simple but complicated..

4 bintang jatuh:

anak_gaz said...

azam n0mbo doblas tuh, pastikan ko bejaye.
chaiyo! chaiyo!
nnt aku tolong ko abeskan ais k. ;)

sisilent said...

haha..
bereh aje..
kui3
moga2 la..
xlaku la ais nnt xde aku..
muahaha..;p

~PakKaramu~ said...

Salam kunjung maal hijrah

sisilent said...

salam ukhwah..

salam maal hijrah..
may God bless us

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute