Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Thursday, December 18, 2008

melalui hari2 yg sukar...

"kadangkala org yg gembira itu
lebih menderita drpd
org yg sedang berduka,,"

syukur alhamdulillah krn aku msh dberi kesempatan utk melihat kebesaranMu ya Allah..

hrmm..
ape yg aku nk tulis ni adelh ape yg aku rs bebrape ari ni....
bkn nk menagih simpati,bkn jua inginkan perhatian
skdr luahan dr jiwa yg kosong

1.ttbea aku rs homesick..mish mymom,mydad,my home,.espclly my sibs..sdeyh pon ade,,*Ayie da xknl aku..nk dukung pon xmo..
2.Ayie demammm..kcian nengok dye..mkn pon x ,,mnum susu je..asek nangis je..smpai ade satu mse tuh aku nangis nengok dye..prasaan aku as a syster!,*snstif*
3.blik cni 4 new sem..tgk pointer..arghh!!..gler jatuh!..*2fail*.tp xpe cuz sume slp aku sndri..sape suh x anta asemen..*huhu*..xtaw nk ckp cmne kt parents aku cuz diorg stll xtaw lg..*takot*
4.mlm td aku kol mysista,atin..!tp bkn crite epy yg ktorg kgsi..tp sdeyh!..ayah aku sakit..demam lg!,,ayie da ok cket!..owh!.dugaan mu Ya Allah..kuatkanlh semangatku!hpflly mydad cpt sembuh..aku syg ggler kt beliau..nk blik ari tu smpt lgik cium dahi aku*nk nangis*
5.aku tao bkn mudah nk lupekn org yg kite syg!..tp aku akn cuba..im sorry if i cnt mke u epy afta diz..but really2 mish n luv u dear!.

to:you,my sista
u know who u R
this one is 4 u..
.:..:.lately bkn sombong,bkn jua mnjauhkn dri,tp mmrlukan sedkit ruang utk bfikir.:.*termenung*
.:.smga epy slalo wif ol people around u.:.*doakn yg tbaik*
.:.special thanks 2 u.:.
.:.sorry 4 everything.:.
.:.may Allah bless u.:.
.:.lots of lurve.:.


to:MR cRab
.:.kita kawan.:.
.:.kita sahabat.:.
.:.kita teman.:.
.:.kau ade bila aku perlukan teman.:.
.:.aku ade bila kau perlukan sahabat.:.
.:.thanks a lot.:.
.:.trimass jgk utk smua lgu itu.:.
"lagu menceritakan segalanya"
.:.lots of lurve.:.


to:all my frenz

"kasih sayang
ada di mana-mana
utk semua
utk sesiapa yg mncari.."





0 bintang jatuh:

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute