Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Wednesday, March 11, 2009

..

aku nak merapu sebelum tido.


ketidakstabilan otak sjk 2 3 ari ni menyebabkan aku hampir hampir terlupa ari ni ade
pasar malam..
kecelaruan fikiran menyebabkan aku hampir hampir mengeluarkan semula apa yg dimakan/disumbat dlm mulut.(owh ade kaitan ke?)
tp bukan itu persoalannye...

ape yg nak aku jelaskan di sini..

anda mungkin akan menghidap sebarang penyakit jika terus membiarkan diri anda dipenuhi masalah.
terlalu memikirkan dan mnyerabutkan otak anda sendiri!
haha.betul ke?..
betul la kot..
penyakit mental mungkin..haha..

oleh itu..(chewah..ayt skema)
hendaklah anda segera mnyucikan fikiran dan bykkan berdoa kpd Allah..

tp kan..kalo boleyh jerk pergi jaoh2..tempat yg xde org..
da lame aku blah.!..owh..hidup x semudah itu!...fikiran yg x stabil myebabkan aku hilang fokus lam klaz td ptg!.haha

inilah hasilnya bila asyik termenung..mngantok aje

hah...lapar tp x berselera!..


k la.
aku perlukan tdo yg secukupnye.
wpun da tlbih cukup.
huhu.

b4 tuh..
HEPY BEZDAY yg ke 22 to my big brother!..
i luv u so much..

nyte sume.

semoga esok mmberi sribu makna
dan kebahgiaan pd semua org
espclly mereka yg mengambil result SPM'08

4 bintang jatuh:

anak_gaz said...

er..iela g pasa mlm ke x?
aduhai...maaf!
kitorg betul2 ingtkan iela pg time petang..ampun..ampun...

sisilent said...

takpun..
kirim air tebu kt anem jerk.
hoho.
tak ingat!
nyanyuk jap..
huhu.
xpe.
xde hal lah.
haha

Saya Punye said...

x kuarkn blik ker air tebu pas mnum?? huhuh...

sisilent said...

ade kat cket..
tp da xjd air tebu pastu.
haha.
x cam air kelapa yg ko mnum tuh,
blh bwk virus kuman!
huu

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute