Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Sunday, March 8, 2009

mimpi itu..



yeah..
sjk2 akhir2 ni aku slalo mmpi bnda sma.
yes SAMA..
kalo mmpi best xpe.
ni xbest..
skali xpe..
ni hampir tiap2 ari..
npe org tu slalo muncul lam idup aku..
npe ari2 ade lam mmpi aku..
org ckp mimpi tu mainan tdo..tp tataw la.
aku tkot gak..cuz slalo mmpi aku jd knyataan..
mayb kbtulan..
tp seandainya mimpi yg satu itu jd knyataan.
tataw la nk ckp cmne..
seyes tkot.
byk bnde lg aku blom capai lam idup ni.
dan kalo mereka xde lam idup aku..
tataw la ape nk jd ngn aku.


"ya Tuhanku,sesungguhnya Engkau telah menganugerahkan
kepadaku sebahagian kerajaan dan telah mengajarkan kepadaku
sebahagian ta'bir mimpi.(Ya Tuhan) Pencipta langit dan bumi.
Engkaulah pelindungku di dunia dan akhirat,
wafatkanlah aku dalam keadaan Islam,
dan gabungkanlah aku dengan orang2 yg soleh"
(doa Nabi Yusuf a.s QS Yusuf,12:101)







0 bintang jatuh:

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute