Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Friday, March 13, 2009

sepintas lalu..

hey.

mood:-penat+ngantok+pasrah+diam+sunyi+rindu


dr bangun tdo smpe t/hari aku rs bosan yg tramat cuz xde pe yg nk dbuat!.

tet!..skip..

td ptg pegilah akademi memandu bkn akademi fantasia!.hoho..ni pon atas pujukan rahim botak tuh!.kalo x aku da ikut diorg tuny,sya,mija,andy kuar g tgk wyg,mkn2,lpskan tensen!..tp tu la da jnji ngn rahim n anip smlm so tpkse gak ikut!.*sigh*

tp ari ni ktorg kne tggl ngn *drebar yg slalo dtg amek dek krn anip yg lmbt sgt smpai.hoh..
so tpkse la ucop yg antarkan..

cuaca ari ni ujan skjp2+mendung!.aku dah syukur sgt kalo ujan lbt so xyah ssh2 nk blaja moto tuh.!

yes,takot!.haha..honestly,aku FOBIA bwk moto..kalo mbonceng kt blkg xpe..

dah smpai..skali kne sound ngn cekgu yg mngajar tuh bila msg2 tunjuk lesen.."ni dah bpe kali renew bru nk dtg blaja??".haha..
"bz la cekgu.."..

dah..pki helmet pon senget!.huhu..ape la ko ni syahiela..skali cekgu yg umo mcm bpk aku tuh tlg pkikan..
"awk ni dr td duk senyum2..helmet pon xrety pki."..hanya gelak jerk mmpu aku lakukan tyme tuh..kui2

1st tyme nek ats titi cool jerk..wpun da thuyung hayang bwk..hah!.yg buat aku btmbh cuak bila slh sorg gurl tuh jatuh moto..abis koyak suar baru die..rahim yg duk kt blkg aku da tgelak gelak ..gelak aje la ko ni rahim..

tu xpe lg..yg xley tahan nye bila aku nmpk lg sorg budak yg moto die nek ats benteng jln..ayyoo..cane ley nek pon aku xtaw la...
yg si nurul ni duk memerhati je dr td trus gelak tertunggeng tunggeng!.mentang2 die da dpt lesen full!.aku sekeh kang!

blaja ngn 2 org cekgu tuh asek aku jerk yg kne buli..agk tkejut gak bila slh sorg cekgu tuh mneka ngn tepat tmpt tggl aku..upanya satu kg!..haha.wpun aku dan die xknl antra satu sme lain..katenye aku asek snyum kat die je..ntah bila aku snyum lah cekgu nih..*termenung*

aku pd mulenye mcm da x nk amek lesen moto ni cuz FOBIA yg tlampau tp arap2 pasni ok la cket.hoho.

pas da abis tuh..blik ngn nurul singgah giant jap..anip ngn rahim beli kek!.lapar katanye..

smpai kt umah ntah npe ttbea aku nk tahu sgt psl smthin then msg seseorg..shinggalh pd msg trakhir aku ttdo dan bgun bila dga suara org mngaji dr surau yg bdekatan!.

smga aku da cukup kuat utk trima kmgkinan yg blaku lps ni..


tu je la yg aku nk mrepek..nk tdo pon ade rsnye skang..
tp jap aku nk g tgk OIAM3..hah..tadaa

2 bintang jatuh:

anak_gaz said...

lau tengok ko bawak motor mesti ag lawak drpd tgk upin ipin
ekekeke

sisilent said...

huhu..
haha.
kalo aku bwk kalah la mija nnt.
haha.

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute