Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Monday, March 9, 2009

sensitif..

salam..

firstly..
slmt myambut maulidur rasul..

hah..
bangun tdo harap ada sinar harapan tuk jd lbh baik..
tp biasalah dugaan Tuhan..
bnda yg plg takut skali terjd..
tp tu lah..
doa je la yg tbaik..
nape ttbea tangan terketar2 je nk mnaip sume ni..
hati pon rs x sedap.
lately byk kali rs snstif..
emo ttbea..walhal bnde tu kecik jerk..
3 mggu lps bila dpt tahu je smthin' yg x tduga dek akal aku org nk ckp cmtuh..
trus aku rs blank sktka..seyes..mcm x cye org ley pk cmtu...tros aku jd tkot..
tkot ngn dri aku sndri..tkot bnda sme akn brulang..
dan skarang,...saat ni..biar je la org xtahu..aku plg takot
kalo smthin' tu blaku sbb mzunderstnding..dan skarang pon x mustahil bnda tuh akn blaku..
aku rs dia o mereka da slh phm..cmne aku tahu sume tuh bkn sbb aku tgk sndri..its hard 4 me 2 explain..
tp kalo org da ckp x suke nk wat cmne kn..mayb die x tahu sbb ape aku suh org len wat double check..
xpe lah..niat aku cuma nkkan yg tbaik utk dia dan sesiapa sj..ntah la..mayb aku jgk x baik tuk jd yg tbaek pd dia.,apa yg aku rs sjk 1st knl dia..aku nk jd kwn tyme ssh n sng die..bila dia crite byk prob psl kwn2 die..jd tkot tuk baik ngn sape2..kt c2 timbul rs ksh aku tuk jd kwn yg tbaik tuk die..biar die tahu die msh ade kwn ktka ssh n sng..aku xnk jd cam kwn2 die yg dulu..cmtu gak aku harapkan dr dia..kprcayaan dan keikhlasan..mayb btol gak kate sstngah org tuh..aku x layak jd ssiapa tuk die..tp aku sabar je..slagi die blh trima aku seadanya s a frenz..aku da kira syukur..tp ntah la..kalo skang die nk pk buruk tntg aku..xpe la..aku trime je la..tp 1 yg aku harapkan dlm persahabatan ni xde kbncian..if slps ni pon die da xley nk accept aku cm dulu..aku pasrah..yg pst aku syg gler persahabatn ni..cuz ngn die aku byk cter prob..ngn die aku cter psl suke duka..kdg2 rs thutang budi byk ngn die cuz pnjmkan tlnga tuk dga sgla luahan aku..aku da rs dia sbhgian dr fmly aku,life aku..tu la manusia plg aku syg sbb aku rapat ngn die xcam aku rapat ngn fmly aku..ntah la..mayb sikap aku yg tlalu
care psl die buat die rs bosan cmtuh..
hah..biar je la..aku cuma doakan yg tbaik utk khidupan die..yg slbhnye biar la aku simpan sndri..snstif kan aku?


coretan ni khas tuk smone yg dsyngi..
sorry n thnx 4 everything..
doaku smga kmo brjy n bhgia d dunia n akhirat..
smga prshbtn ni akn kekal slmnye.


0 bintang jatuh:

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute