Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Saturday, March 28, 2009

hari ni hari SABTU..

salam..

lame x update blog ni..sbnrnye hari hari aku bukak ini blog..tapi takde mood nak menulis itu ini..so aku hanya bukak dan baca apa yang korang merapu menulis setiap detik dan ketika..santai je kan.;p
minggu ni macam macam benda yg tjadi..ada yg buat aku tergelak sengsorg..tp byk yg wat aku termenung berfikir..*bila aku nak abis belajar ni..sudah x sabar mau kerja..kumpul duit banyak banyak..then kasi kat mak ayah aku.baik bukan ini anak*..ZzZZzzZ


fikiran aku celaru..
untuk malam ini sahaja mungkin.
haha.

aku rindu..
rindu sangat sangat.
rindu dia..
rindu masa itu..

sudah!
tetbea aku rasa sakit malam ni..resdung makin teruk..haha,,banyak sgt buat jahat ngn diorang!
maaf la kat sesape yg pernah terasa ngan aku..
uish..harap esok x buat lagi!

banyak benda aku nk story..tapi takpe lah..aku simpan sorang sorang dulu.huhu..
nak tido..tapi nk g kedai beli eskrem boleyh?sekarang baru pukul 0o.26a.m..
haha..banyak songeh pulak.kang ade kene hambat ngan pakguard..;p

p/s:-budak,sy rindu kamoo..rindu sgt sgt.boleyh kembali cam dulu tak?
kamo da byk berubah.;(

keyh,jum mkn eskrem..tadaa sume



5 bintang jatuh:

UIFPW08 said...

Ciao

MAurizio

nur_syahida said...

kau panggil boyol ker?
heheh

sisilent said...

haha
xde kne mngena ngn boyol
o toyota kt cni.
wah wah wah.;p
haha

Saya Punye said...

wahh..sdapnye mkn nugget ko blnje.. lgi2 la blnje kami.. hikhikhik...
murah rezeki... :)

sisilent said...

haha
bnkrupt aku ari2 blnjew ko.
nk bnje ABC..
da xde,,
huhu.
len kali je la.
murah rzki.
amin
haha

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute