Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Sunday, March 29, 2009

hari ni hari AHAD..gembira dlm sedih

hyep
salam sume

hrmm..xde pe yg menarik..menulis dlm keadaan bosan skrg+baru bangun tdo+xde pe yg harus dibuat.
semlm kuar ngn diorg p mkn kfc n nonton wayang..TALEN
TIME!.besh wO0O0.
x rugi punye.baek korang g tgk!
.ahah

balik dlm kul 9lbh..wO0O.bagus bagus..kdaan da gelap gelita..almklumlh
sume da join EARTH HOUR.baek lak diorg ni.;p

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

td abg aku kol..gtaw sume org da balik kg.tok sakit teruk..tggl aku jerk..ayah ckp xpe lah.jgn risau..jgn terkejut..
blaja elok elok..kalo nk blik jauh..hrmm.
tp aku??
tbbea aku rindu waktu kecik kecik dulu..dulu tok pnh hadiahkan aku tudung..rindu bila family kumpul ramai2.
aku kagum ngn tok.wpun da sakit..x boleyh bangun..beliau ttp solat dlm keadaan duduk,.masenya byk di habiskan kat tikar smbhyang..kdg2 aku yg sihat wlfiat ni pon x mmpu nk jd cmtuh..

bila dh duk jauh jauh ni..aku hanya mampu doakan dr jauh jerk.semog
a beliau dilindungi dan cepat sembuh.


hari ni jgk befday adik aku.
HEPY BEFDAY TO U,mohd ariff anuar bin muda
sweet 18
smga murah rezki dan pjg umo..
smga berjaya di dunia & akhira
t
i luv u

p/s-sy rindu kamoo budak!

6 bintang jatuh:

nur_syahida said...

aku faham apa kau rasa...
herm..banyak2 doa. :)

sisilent said...

thanks;p

Saya Punye said...

hnye doa yg mampu ko hulur dlm keadaan dk jauh cm ni....
nti blik la pas settle sume keje...
moga tok ko cpt sembuh...
amin...

sisilent said...

tu r hati aku rs nk blik
sgt dr dulu
myb sbb ni la kot.
hrmm.
thnx lah.;p

Saya Punye said...

weyhh.. ak pn nk blik gak...waaaaaaaaaaa...... :(

sisilent said...

haha
jum la.
ley mndi air terjun
hukhuks

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute