Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Tuesday, March 10, 2009

ngantok yg melampau..

td ptg b4 kuar aku mkn satu ubat..
ini ubat mmg slalo kne mkn.
nak nak kalo aku tpksa pergi jaoh..
kalo ubat lain mmg xyah ckp la..mmg aku x telan punye..

mmg xley trima lam tekak..
tp ni je satu2nye ubat yg aku terpaksa mkn..
kalo x mcm mayat idup la aku pastu..
so nk xnk terpaksa,..

nk djdkan cter..pas mkn ubat tuh effect die pd otak bpk gler trok..
tgh2 bjln pon rs mngantok gler *vavi.
b4 ni xde lak cmtuh..mayb ari ni aku pnt sgt..tuh yg jd cmtuh..
mse mkn kfc pon boleh nk tertdo..putus fius jap!..dah nk mae
n bowling pon x jd...tros blik..
mndi then ttdo aku jap..ni ttbea terbangun cam ade yg xkne je..so
lat jap..ntah npe dlm mngntok tahap cipan ni
aku rajen lg nk mnaip sume ni..mate dah kelipkelip cam suh tdo..tp
ltk kpala ats bntal xnk lak tdo.alohai...
nk tdo.nk tdo.nk tdo..dush!

diorg g spa ikan jap..tp aku xjoin pon.ntah npe xde mood..otak blurr pnye psl.aleh2 aku jln2 nmpk bju cm mnarik je.haha.sempat gak bli jap smntra 2ngu diorg!haih

kcian lak kt diorg..nk maen bowling x jd..
last2 pas mkn kfc g borong beli brg2 umah.
nah ni la hasilnye..kmenangan maen bowling la sgt..rahim ngn beras n 5tin ayam kari,tiny ngn kerang2nye n sabun,bla,bla.bla..alip ngn payung ksygannye.huu

nk kne sekeh sorg2 nih..
da nk blik pon.
1st tyme aku mkn kfc x abis..ceyt!.mual ttbea..mkn ubat punye psl
dlm byk2 ari g kfc.ni 1st tyme aku amek set ni..pergh..nk blh ke abis satu ni..sesak nafas jap!.
gler loya tekak.

aduhai..nx tyme la p maen bowling..cm sengal je korang ari ni.huh!.

aku cam nk hantuk kpla kt dinding je skang!.gler ngntok tp ssh gler nk lelap!

eh eh..td ptg aku nmpk pelangi!.seyes tkejut..smga esok ada sinar kbhgiaan tuk semua org..amin



1 bintang jatuh:

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute