Doa pembuka 12 pintu





Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

sentiaSa beRsaMa

Wednesday, March 11, 2009

CECB..coretan sukasuki aku

hey anda!.
tymetable..ari jumaat aku free!,yeay,

hari ni 1st klaz civil engineering construction B..xde pe yg mnarik.haha.
ni pon aku baru abiz klaz
sir pon yg sama cam 3 sem lps..igt lg die ngn kitorg ni.
tp yg mncuit hati aku pg ni bila tgk gelagat sir tuh.
haha.cara gelak dia pon dah brubah!.hahhah.manis jerk muke.muahah..(yeke?)
tp die nye *slang BI ttp xley nk tgkp..
td bkn maen blurr lg diorg..
tmasok aku..haha
3jam yg ade..hanya borak2 kosong..
tp yg best bila die tnye sorg2 camne anda nk buat tuk dpt A@D(distinction!)
pe ag diorg ni bg la jwpn2 yg blh la jgk dtrima dek akal..tp lucu pon ade.huhu
tyme tnye aku..ngn muke blurr aku jwb la.."submit ur asemen!"
haha..ngn konfidennye...kui3..ntah submit on tyme ke idaknye..
p nmpk cam da tegas cket sir ni..haha..

tiba part anem..
"go 2 da library-stdy"..yeke nem..library pon da lme x jejak.
haha

tp rahim lg kcian..
"i'll follow alif 4 eva n eva"..hampeh..
dah kne bpisah ngn alif..sir ckp rahim kne duk jaoh dr org..
kalo blh duk sudut blkg skali..gler lonely!.hehe.

tp yg lucunye..
sir smpe skang xley nk sbut name mizah ngn btol..
"nurhamijah..nurhamijah.."
" gud student,bpe pointer sem lps?"
bila mija da jwb..
sir pon ckp"owh not gud!".
blh plk sir ni..
kcian kwn tuh..
hehe..
papehl pon..
hpflly everythin' wll b okeyh..

wpun pasni akn kucar kacir cket idup.
ngan adenye asemen yg blambak.
arap sume dpt wat yg tbaik.
sir ckp game bru nk bmula.
ntah game ape la.
congkak ke?
ke batu seremban.
huhu

eh eh.
pd kwn2 aku kat dunia cyber.
ms,fs,tagged,ym,skype,facebook n yg swaktu ngnnye.
aku da TAK mengaktifkn dri lam sume tuh.
sgla ape yg blaku lam khidupan sharian aku
aknku coretkn kt cni.
xde pe yg pntg pon.
yg pntg2 psl dri aku.sume aku da simpan jaoh2 sndri.

yeay!.
what shud i do??
haha.

tadaa.
mao tdo jap.
huhu
salam



2 bintang jatuh:

anak_gaz said...

sengal.
sengal
dan sengal lagik.
huhuhu

sisilent said...

haha.
ko pon same gak!!.
jgn lupe kita da jd junior engineer!
muahaha

Related Posts with Thumbnails
tHe.uNtoLd.sToRieS © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute